Ospravedlňujeme sa, ale vyskytla sa neznáma chyba. Stihanite si stránku znovu alebo skúste to neskôr.
Určite sa chcete odhlásiť z účtu?
Podnikateľský subjekt je zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Vložka číslo: 15352/N
Dozorný orgán: Inšpektorát SOI (Slovenská obchodná inšpekcia) pre Nitriansky kraj. Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1.
Minimálna hodnota objednávky: 40,- EUR.
Prepravné a balné účtujeme nasledovne (v prípade doručenia balíka zásielkovou spoločnosťou):
Za ďalšiu objednávku v ten istý deň do hodnoty 40,- EUR účtujeme 5,- EUR.
Ceny sú uvedené bez DPH.
Keď si vyberiete dodávku pomocou zásielkovej spoločnosti na dobierku, tak celú sumu zaplatíte priamo kuriérovi UPS, ktorý po prebratí platby Vám odovzdá balík s objednanými výrobkami.
Slovak Parcel Service s.r.o.
Senecká cesta 1
900 28 Ivanka pri Dunaji
Kuriér doručí balíky na zadanú adresu v pracovných dňoch 24-48 hodín po odovzdaní objednávky. Doručovanie prebieha na celom území Slovenska v pracovných dňoch medzi 8-17 h. Potvrdenie objednávky Vám pošleme e-mailom.
V prípade, že kuriér nevie doručiť balík, zásielková spoločnosť sa pokúsi doručiť balík ešte raz nasledujúci pracovný deň, bez poplatku.
Reklamáciu ohľadom obsahu balíka prijímame výlučne vtedy, keď v prípade nedostatku alebo poškodenia tovaru je vyplnený v prítomnosti kuriéra zápisnica alebo reklamačný protokol (môžete si ho stiahnuť z našej webovej stránky www.somogyi.sk).
Podrobné informácie o priebehu objednávania pošleme partnerom po vyplnení „Registračného formulára“.
Reklamačný poriadok firmy Somogyi Elektronic Slovensko, s.r.o. je v súlade so zákonom, ktorý upravuje Občiansky zákonník (zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov, vrátane poslednej novely), zákon č. 250 / 2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákon č. 455 / 1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov.
Na výrobky sa vzťahuje záručná lehota 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný subjekt než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky.
Výrobok sa považuje za chybný vtedy, keď sa nedá použiť na svoj účel.
V prípade uplatnenia reklamácie tovaru v záručnej dobe je odberateľ povinný bezodkladne kontaktovať príslušného obchodného zástupcu, prípadne priamo dodávateľa. Reklamácie uplatňuje odberateľ vždy písomnou formou, predložením dokladu o kúpe tovaru. Za škody spôsobené oneskoreným zahlásením chyby na výrobku nesie zodpovednosť kupujúci. Po uplynutí dvojročnej záručnej lehoty reklamáciu už nie je možné uplatniť.
Obchodný zástupca prevezme od obchodného partnera riadne vyplnený reklamačný list (vrátane pečiatky predajne a podpisu) a reklamovaný tovar. Obchodný zástupca dodá tovar priamo dodávateľovi, ktorý chybu posúdi a do lehoty 30 dní pošle k reklamácií vyjadrenie (v prípade kladného vybavenia reklamácie dodávateľ výrobok opraví alebo poskytne zákazníkovi nový tovar, alebo mu vráti finančnú čiastku formou dobropisu).
Záruka zaniká v nasledujúcich prípadoch:
Všetky Vaše otázky, pripomienky a reklamácie adresujte, faxujte, resp. telefonujte na nižšie uvedené kontakty.
Ohľadom informácií o produktoch alebo činnosti Somogyi Elektronic Slovensko, s.r.o. sa na nás obráťte, respektíve Vaše podnety, námietky, otázky očakávame prostredníctvom e-mailu, poštou, faxom alebo telefonicky od pondelka do štvrtka od 8.00 do 17.00, v piatok od 8.00 do 16.00: